Dla pacjenta
Każdy pacjent ma prawo do otrzymania odpowiedniej opieki zdrowotnej oraz niezbędnych, wyczerpujących i zrozumiałych informacji na temat stanu swojego zdrowia. Ustawa o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta szczegółowo określa obowiązki podmiotów leczniczych w zakresie przeprowadzania świadczeń zdrowotnych, dostępu do dokumentacji medycznej oraz poszanowania godności i intymności.
Wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom Klientów, stąd w ramach współpracy oferujemy kompleksową obsługę w zakresie ochrony praw pacjentów. Reprezentujemy klientów w postępowaniach w przedmiocie dochodzenia odszkodowań, zadośćuczynień oraz rent przysługujących im z uwagi na naruszenie ich praw.
Każda sprawa jest analizowana przez nas oraz wyceniana w sposób indywidualny. Przykładamy uwagę do każdego problemu Klienta, z którym się do nas zgłasza. Prezentujemy i szczegółowo omawiamy możliwe kroki prawne w przypadku wystąpienia błędu medycznego, naruszenia prawa do informacji oraz brak udzielenia niezbędnych świadczeń zdrowotnych w warunkach określonych prawem, a nadto reprezentujemy Klientów w postepowaniu sądowym, gdy polubowne rozwiązanie sporu nie zakończy się zgodnie z ich oczekiwaniami.
Priorytetami dla nas są satysfakcja oraz zadowolenie Klienta, a nasze doświadczenie pozwala na uzyskanie możliwie najwyższego odszkodowania, zadośćuczynienia i renty, proponując Klientom odpowiednią drogę postępowania.
Nasze Usługi
Prawa pacjenta
Ustawa o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta nakłada na podmioty lecznicze szczegółowe obowiązki niezbędne do poszanowania praw pacjenta.
Reprezentacja przez towarzystwami ubezpieczeniowymi, w postępowaniu cywilnym, karnym i administracyjnym
W ramach świadczonych usług oferujemy skierowanie wniosku o zadośćuczynienie pieniężne...
Reprezentacja przed Wojewódzką Komisją do Sprawa Orzekania o Zdarzeniach Medycznych
Postępowanie przed Wojewódzkimi Komisjami do Spraw Orzekania o Zdarzeniach Medycznych dają możliwość wystąpienia z roszczeniem za zdarzenie medyczne...